Aký je typ vašej pleti ?

Ak poznáte svoj typ pleti ,môžete si kupiť správne prípravky na jej čistenie a ošetrovanie.

1. Po umytí mám pleť:

a- tak napnutú , že ma pri pousmiati sťahuje

b- čistú , ale za 20 minút sa leskne

c - citím sa dobre

d- za 20 minút sa mierne leskne v zóne T

2. Ak nepoužijem nočný krém je moja pleť: 

a- drsná a lúpe sa

b- dosť mastná

c- rovnaká ako včera

d-mierne lesklá v zóne T

3. Póry v zóne T mám:

a- nenapadné, dokonca aj keď sa pozerám do zrkadla

b- dobré viditeľné , ak som 30 centimetrov od zrkadla                                      

c- viditeľné len veľmi zblízka

d- viditeľné pri bežnom pohľade do zrkadla

Ak si vybrala:

väčšinu odpovedí a- máte suchú pleť
väčšinu odpovedí b- máte mastnú ple
väčšinu odpovedí c- máte normalnu pleť
väčšinu odpovedí d- máte zmiešanú pleť